środa, 29 stycznia 2014

Grammy Awards 2014 / cz. 1

Kocham takie rozdania, na których widać moje ulubione gwiazdy! Akurat w tym roku, miałam szczęście, że odkodowali mi E!, na którym to przeważnie leci. Oczywiście nie odbyło się bez krzyczenia do telewizora, gdy zobaczyłam moich idoli ;) 
Zauważyłam, że większość mężczyzn nie wiedziało skąd mają garnitury, tylko dziewczyny wiedziały od jakich projektantów mają suknie.

Może zaczniemy od sukni Kelly Osbourne. Projekt stworzyła Badgley Mischka. Podobno suknia była wzorowana na zespole jej ojca, czyli Black Sabbath. Duży plus za włosy - do sukienki BASIC ze złotymi rękawkami pasuje właśnie fiolet.
OCENY:
Maja: 10/10
Ala : 8/10

Sukienka Ariany Grande. Włożyła ją od Dolce&Gabbana. Wg mnie chyba tylko do niej pasują takie dziewczęce sukienki w kwieciste wzory i z długością do łydek. Wygląda w niej dziewczęco, co podkreśla makijaż i uczesanie.
OCENY:
Maja: 9/10
Ala: 9/10
Lorde zaś włożyła piękną sukienkę od Balenciaga. Jest prosta, a w dodatku na górze zostały doszyte koraliki, które oddają postać naszyjnika. Jedyne co mi tu nie pasuje, to szminka. Zdecydowanie bardziej wolę ją, gdy jej usta są pomalowane na jasny róż, a nie na ciemny fiolet co ją postarza.
OCENY:
Maja: 8/10
Ala: 6/10
Taylor Swift - ubrała suknię od Gucci'ego. Została skrytykowana przez niektórych blogerów tym, że wygląda jak zbroja. Sama Taylor wyznała dla dziennikarza, że jest bardzo ciężka. Jednak dobrze, że Swift związała włosy, bo inaczej suknia straciłaby "blask". Ślicznie leży na piosenkarce country oraz bardzo jej pasuje!
OCENY:
Maja: 9/10
Ala: 8/10


Rita Ora - według mnie najlepiej ubrana ze wszystkich tam dziewczyn. Śliczna sukienka, która znacznie różniła się od innych kreacji. Została zaprojektowana przez Lanvin. Po prostu z każdym krokiem tej piosenkarki (również aktorki) ona cała błyszczy! Zwracała na siebie całą uwagę, bo naprawdę na nią zasługiwała.
OCENY:
Maja: 10/10
Ala: 9/10



Rihanna założyła żółtą, błyszczącą suknię Alexandre Vauthie'a. Szczerze mówiąc ta sukienka nie należy do najładniejszych, ponieważ stać ją na lepszy ubiór. Zresztą w tej kreacji nic mi się nie podobało, nawet, jeśli to moja idolka. Najgorzej nie wygląda, lecz gdyby Robyn się trochę bardziej postarała z wyborem sukienki, na pewno wyglądałaby jeszcze bardziej olśniewająco.
OCENY:
Maja: 7/10
Ala: 7/10

Już nie długo następna część postu z uroczystości rozdania nagród Grammy 2014. : ) 
~~Maja

2 komentarze:

  1. Nic mnie tu nie zachwyciło, może jedynie kolor włosów Kelly. I pierwsza piosenka, która poleciała w odtwarzaczu, bo potem już nie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialam dodac wiecej takich ale.. ekhm.. KTOŚ mnie ostrzegł, że nie wszystkim się taka muzyka podoba :P A co do włosów Kelly to są naprawde fajne :D / Ala

      Usuń