niedziela, 2 lutego 2014

Fandomy, fani, fanpage "The Mortal Instruments". / Maja

Witam wszystkich. 
Ostatnio szukałam w internecie nazw przeróżnych fandomów, przy okazji znajdując różne ciekawe informacje na temat fanów gwiazd, książek, filmów i muzyków. 
Właściwie to szukałam nazw fanów "Darów Anioła" i wciąż nie mogłam sobie poradzić ze znalezieniem tej interesującej jak dla mnie rzeczy. Okazało się, że podobno jeszcze nie zostali nazwani, ale większość ludzi interesujących się tymi książkami oraz filmem nazywają siebie "Shadowhunters". Dowiedziałam się tego od Ali oraz bardzo wyszukanych stron.
Niedawno z nudów ściągnęłam sobie właśnie ten film. Nie sądziłam, że będzie lepszy od "Harry'ego Pottera" czy "Igrzysk Śmierci", które uwielbiam. Jednak po obejrzeniu, uświadomiłam sobie, że jednak równa się z powyżej wymienionymi dziełami (bo tak można to nazwać).
Przez jakiś czas przestałam myśleć o "Darach Anioła", tylko skupiałam się na reszcie filmów oraz książek. Jednak po krótkim czasie, widząc w internecie wszystkie fanpage oszalałam na punkcie tej produkcji! 
Zaczęłam doszukiwać się książek, plakatów oraz różnych ciuchów z nadrukami z tej serii. Gdy znalazłam pewne w Szop Szopie od razu zapragnęłam takie mieć. Wtedy postanowiłam zbierać na owe życzenia i myślę, że moje marzenia się spełnią. 
Jestem ciekawa, czy są tu jeszcze jacyś Shadowhunters? Jak tak, to ujawnijcie się w komentarzach ^^  

A przy okazji, do jakich fandomów należycie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz